(Android/iOS) Fairy Tale Mysteries: The Puppet Thief hackspel (obegränsat med pengar)
Mar 15, 2022 19:50:57 GMT
Post by greetparrutoro on Mar 15, 2022 19:50:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fairy Tale Mysteries: The Puppet Thief ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fairy Tale Mysteries: The Puppet Thief IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hackspel (obegränsat med pengar) ▞▞▞
▞▞▞ Fairy Tale Mysteries: The Puppet Thief 2022 version ▞▞▞
Grymt spel
Bra spel. Bra historia.
Jag gillade verkligen det här spelets ledtrådar var inte så svåra att hitta. Det var bara för kort
Bra spel
Stora pussel och grejer
mycket roligt, bra grafik
Kul utmanande och ser fram emot att se vad som händer härnäst
Utmärkt på alla sätt
Coolt spel 👍
WordBit Alemán (for Spanish speakers) Edukacja mdh
Ljög och sa att det var gratis!! Lura inte folk som är en bluff. Du lägger ditt spel med gratisspelen men efter cirka 5 minuter i det står det att det behöver 6,99 för att fortsätta!! Verkligen!! Säg det bara från början! Bedrägeri laddar inte ner om du inte har 6,99 och förmodligen mer efter ytterligare 5 minuter!! Hemskt spel i alla fall!!
Fairy Tale Mysteries: The Puppet Thief ጀብዱ yxe
Alldeles för många dolda föremålspussel.
Coolt spel
Älskade det här spelet men har betalat två gånger för det här spelet
Det gav mig en kylig stämning men jag fick inte spela länge
Även om "remastering" är en gångbar och ibland uppskattad praxis, tar jag problem med att stänka ordet NEW i fetstil, versaler på spelikonen. Spelet var verkligen värt att spela första gången. Det är värt besväret även denna gång även om det nu verkar något daterat för mig. 1/9/16.
Mycket bra till kort
Detta var OK men spelade bättre. Förbi tiden borta. Inte särskilt länge, det är därför jag ger den 4 stjärnor
Det verkar vara ett bra spel men alldeles för mycket pengar för ett så kort spel
Gillade det inte alls
bra spel
Jag njuter verkligen av spelets gömda föremål på alla ställen där du går. Älskar det
Fairy Tale Mysteries: The Puppet Thief ایڈونچر zql
Jag. Spelar de. För länge sen. Men vill igen
Superspel älskar det
Bra spel, kort demo
Älskade det vill ha mer
Ni kommer att inte tro mig men det är det bästa spelet jag har nånsin spelat i hela mitt liv😍😍😍😘😘😘
Jag älskar det skräck och mystik i ett
Jag gillar inte den här typen av spel som du måste betala bara för att spela hela spelen
För mycket fram och fjärde. Jag älskar bröderna Grimm, men det här blev ganska kort.
Jag gillade det här spelet väldigt mycket, sedan började tipsknappen frysa. Till slut, när jag kom till lerkrukorna, lät den mig inte fylla i den sista biten. Jag kunde inte få den att röra sig. Då skulle tipsknappen inte fungera alls. Det här är första gången jag någonsin har haft ett spel som jag inte kunde avsluta på grund av tekniska detaljer. Jag njöt verkligen av det här spelet. Jag känner att jag bara gav bort mina pengar. Så mycket besviken.
Bra spel. kul att spela. har en bra handling bara lite svår att navigera igenom ibland.
Jag älskade det här spelet bäst jag spelat hittills